Konya Şehir Hastanesi

Konya Şehir Hastanesi Açık Pozisyonlar


Destek Hizmetleri Müdürü

YDA Sağlık; YDA Group’un T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Özel Ortaklığı Dairesi ile yürütmekte olduğu tüm Kamu Özel Ortaklığı (Public Private Partnership-PPP) projelerine yönelik olarak, tüm YDA Group Şirketleri’ne işletme hizmetleri sunma ve farklı hizmet yönetimi (facility management) çözümleri geliştirme amacı ile kurulmuştur.
Konya Şehir Hastanesi Projemiz için Konya’da ikamet eden/edebilecek “Destek Hizmetleri Müdürü” arayışımız bulunmaktadır.

GENEL NİTELİKLER
• Üniversitelerin Sağlık Yönetimi,Sağlık İdaresi,Sağlık Kurumları İşletmeciliği bölümlerinden mezun,
• Hastane sektöründe en az 5 yıl deneyime sahip,
• Sağlık sektöründe,yemek,çamaşırhane,temizlik,atık hizmetleri,ilaçlama,güvenlik hizmetleri operasyonlarının yürütülmesi konusunda görev almış,ilgili yönetmelik,süreç ve prosedürlere hakim,
• Ekip çalışmasına yatkın,
• Analitik düşünebilen ve problem çözme yeteneği gelişmiş,
• Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkileri kuvvetli,
• Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Konya’da ikamet eden ve edebilecek,
• Ms office programlarına hâkim ve raporlama yapabilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
• İletişim becerileri yüksek, temsil yeteneği kuvvetli,
• Sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, sonuç odaklı, özverili ve dinamik,
İŞ TANIMI
• Sorumluluğunda bulunan projelerin ve personelin performanslarının denetlenmesi, işleyişle ilgili aksaklıkların tespit edilmesi, yerinde ve zamanında düzeltilmesinin sağlanması,
• Hastanedeki yemek,çamaşırhane,temizlik,atık hizmetleri,ilaçlama,güvenlik,Otopark hizmetlerinin sevk ve idare edilmesi,yönetilmesi
• Oluşabilecek aksaklıkların çözümlenmesi,
• Şirket Yöneticileri, İdare ve Alt Alt Yüklenici ile iletişimin koordinasyonun sağlanması,
• Hizmet Hakkedişleri ve Mutabakat raporlarının hazırlanması,
• Bölüm işleyişinin Yöntem Beyanı, Şirket Hedefleri ve Güncel uygulamalara yönelik denetlenmesi,
• Hizmetin yürütülmesi esnasında Hasta ve Çalışan Güvenliği uygulamalarının denetlenmesi ve gerekli düzeltici önleyici faaliyetlerin planlanması,
• Alt Alt yüklenicinin sunmuş olduğu Hizmetlerin denetlenmesi,
• Yardım Masasından gelen taleplerin analizlerinin yapılması,
• Alt Alt Yüklenici personel performanslarının denetlenmesi,

Gece Müdürü

YDA Sağlık; YDA Group’un T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Özel Ortaklığı Dairesi ile yürütmekte olduğu tüm Kamu Özel Ortaklığı (Public Private Partnership-PPP) projelerine yönelik olarak, tüm YDA Group Şirketleri’ne işletme hizmetleri sunma ve farklı hizmet yönetimi (facility management) çözümleri geliştirme amacı ile kurulmuştur.
Konya Şehir Hastanesi Projemiz için Konya’da ikamet eden/edebilecek “Gece Müdürü” arayışımız bulunmaktadır.

GENEL NİTELİKLER
• Tercihen Sağlık Kurumlar İşletmeciliği,Sağlık Yönetimi,Sağlık İdaresi Bölümlerinden mezun;
• Tercihen daha önce gece müdürlüğü ya da supervizörlük yapmış,
• En az 5 yıl deneyimli, sağlık mevzuatına hâkim,
• Hasta ve hasta yakınları ile etkili iletişim kurabilen,
• İnsan ilişkilerinde başarılı,
• Güler yüzlü dinamik ve dış görünüşüne önem veren,
• Ekip çalışmasına yatkın ve ekip yönetebilen,
• Sorumluluk sahibi, dikkatli, titiz ve disiplinli,
• Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Çözüm odaklı,
• İnisiyatif alabilen,
• Problem çözme kabiliyeti yüksek,
• Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Konya’da ikamet eden ve edebilecek,
• Ms office programlarına hakim ve raporlama yapabilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
• İletişim becerileri yüksek, temsil yeteneği kuvvetli,
• Sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, sonuç odaklı, özverili ve dinamik,

İŞ TANIMI
• Görev yaptığı saatler içerisinde tüm alanların ziyaret edilerek gerekli kontrollerin yapılması,
• Tespit edilen aksaklıkların giderilmesinin sağlanması,
• Gece mesaisinde Yardım Masasından gelen taleplerin takibinin yapılması,
• Bina içerisinde çalışma yapan firmaların denetlenmesi,
• Alt Alt Hizmet Sağlayıcıların hizmetlerinin kontrol edilmesi,
• Hastane içinde sükûnetin bozulmasına neden olan durumlarda gerekli önlemlerin alınması,
• Gece Hastane idaresi ile koordinasyonun sağlanması,
• Mesai bitiminde bağlı bulunduğu yöneticisine raporlama yapılması,

Teknik Hizmetler Müdürü

YDA Sağlık; YDA Group’un T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Özel Ortaklığı Dairesi ile yürütmekte olduğu tüm Kamu Özel Ortaklığı (Public Private Partnership-PPP) projelerine yönelik olarak, tüm YDA Group Şirketleri’ne işletme hizmetleri sunma ve farklı hizmet yönetimi (facility management) çözümleri geliştirme amacı ile kurulmuştur.
Konya Şehir Hastanesi Projemiz için Konya’da ikamet eden/edebilecek “Teknik Hizmetler Müdürü” arayışımız bulunmaktadır.

GENEL NİTELİKLER
• Üniversitelerin Elektrik,Makine,Elektronik Mühendisliği bölümlerinden mezun,
• Hizmet sektöründe (tesis yönetimi, teknik işletme yönetimi – planlı bakım) en az 5 yıl benzer görevde bulunmuş,
• Tercihen Hastane, AVM veya otel gibi akıllı binaların teknik hizmetlerinin organizasyonu ve yönetiminde en az 5 yıl deneyimli,
• Tercihen yüksek gerilim tesislerinde işletme sorumluluğu sertifikasına sahip,
• Tercihen enerji yöneticisi sertifikasına sahip,
• Mekanik, İnşaat,elektrik, iklimlendirme, kuvvetli ve zayıf akım vb. sistemlerin işletme, bakım, onarım ve arıza müdahaleleri konularında deneyim sahibi,
• İyi derecede ingilizce bilen,
• Planlama, koordinasyon ve yönetim yetkinliğine sahip, ekip yönetmekte başarılı,
• Analitik düşünebilen, iş süreçlerini takip ve geliştirme bakış açısına sahip,
• Sorumluluk sahibi, inisiyatif alabilen,
• Proaktif, problem çözme ve karar verme becerisi yüksek,
• Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Konya’da ikamet eden ve edebilecek,
• Ms office programlarına hâkim ve raporlama yapabilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
• İletişim becerileri yüksek, temsil yeteneği kuvvetli,
• Sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, sonuç odaklı, özverili ve dinamik,
• Seyahat engeli olmayan,
İŞ TANIMI
• Bölümde çalışmakta olan personelin, bölüm kaynaklarını verimli ve etkin kullanmalarının organize edilmesi,
• Alt Alt Yüklenici personel performanslarının denetlenmesi,
• Bölüm raporlarının hazırlanması,
• Hizmetlerin bütçelerinin gelirlerinin takip edilmesi,
• Performans parametrelerinin takibinin yapılması,
• Şirket Yöneticileri, İdare ve Alt Alt Yüklenici ile iletişimin koordinasyonun sağlanması,
• Hizmet Hakkedişleri ve Mutabakat raporlarının hazırlanması,
• Bölüm işleyişinin Yöntem Beyanı, Şirket Hedefleri ve Güncel uygulamalara yönelik denetlenmesi,
• Hizmetin yürütülmesi esnasında Hasta ve Çalışan Güvenliği uygulamalarının denetlenmesi ve gerekli düzeltici önleyici faaliyetlerin planlanması,
• Alt Alt Yüklenicinin Teknik Hizmetler kapsamına giren hizmetlerin kontrolünün ve takibinin yapılması,
• Tesiste bulunan elektrik, mekanik, inşaai, mefruşat, peyzaj alanlarına ait tüm ekip ve ekipmanların çalışabilirliğinin ve sürdürülebilirliğinin sağlanması için ekipler ile koordinasyonun sağlanması,

Tıbbi Destek Hizmetleri Müdürü

YDA Sağlık; YDA Group’un T.C. Sağlık Bakanlığı Kamu Özel Ortaklığı Dairesi ile yürütmekte olduğu tüm Kamu Özel Ortaklığı (Public Private Partnership-PPP) projelerine yönelik olarak, tüm YDA Group Şirketleri’ne işletme hizmetleri sunma ve farklı hizmet yönetimi (facility management) çözümleri geliştirme amacı ile kurulmuştur.
Konya Şehir Hastanesi Projemiz için Konya’da ikamet eden/edebilecek “Tıbbi Destek Hizmetleri Müdürü” arayışımız bulunmaktadır.

GENEL NİTELİKLER
• Üniversitelerin Hastane Yönetimi, Sağlık Yönetimi, Sağlık İdaresi ve Sağlık kurumları işletmeciliği bölümlerinden mezun,
• Hastane yöneticiliği konusunda en az 5 yıl tecrübeli,
• Planlama ve organizasyon yeteneği güçlü,
• SUT ve Medula’ya hâkim,
• Yoğun iş temposuna ve esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek,
• Konya’da ikamet eden ve edebilecek,
• Ms office programlarına hâkim ve raporlama yapabilen,
• Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
• İletişim becerileri yüksek, temsil yeteneği kuvvetli,
• Sistemli ve düzenli çalışma prensibine sahip, sonuç odaklı, özverili ve dinamik,
• Seyahat engeli olmayan,

İŞ TANIMI
• Tıbbi Destek Hizmetleri kapsamında sunulan hizmetlerin sorunsuz bir şekilde yürütülmesi için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin planlanması,
• Alt Hizmet Sağlayıcıların sunmuş oldukları hizmetin sözleşmeye uygun olarak takibinin yapılması,
• Aylık Faaliyet Raporlarının hazırlanması,
• Hizmetlerin aksamaması için gerekli önlemlerin planlanması,
• Hizmetlerin performanslarının ölçümünün yapılması,
• Hizmet Hakkedişleri ve Mutabakat raporlarının hazırlanması,
• Bölüm işleyişinin Yöntem Beyanı,Şirket Hedefleri ve Güncel uygulamalara yönelik denetlenmesi,
• Hizmeti yürüten personelin disiplin iş ve uygulamalara ilişkin niteliklerin takip ve kontrolünün yapılması,
• Bölümde çalışmakta olan personelin, bölüm kaynaklarını verimli ve etkin kullanmalarının organize edilmesi,
• Hizmetin yürütülmesi esnasında Hasta ve Çalışan Güvenliği uygulamalarının denetlenmesi ve gerekli düzeltici önleyici faaliyetlerin planlanması,